SS4 gyorson kicsit minden jobban jött össze, ami az időnkön is jelentkezett. Balázst ismét meg tudtuk fogni és átvettük a második helyet. Janit viszont még mindíg gyorsabb volt 0,9-el és már elhúzott 10,3-ra, de ezt még úgy gonoltuk, hogy lőtávolságon belüli. SS5 ami esős, saras volt az első körben, közben fölszáradt, így bátrabban lehetett rajta bevállalni az egyes rizikósabb részekt. De a vége felé az utolsó gumilassítónál megmaradt a vízátfolyás okozta sáros, vízes rész, persze főleg a féktáv zónában.
Tomi: "Ez a gyorsasági is fölszáradt már annyira, hogy bátrabbak lehettünk rajta és Janihoz is közeledni akartunk végre ezen a gyorson. Az utolsó gumilassítóhoz is bátran érkeztem oda, láttam ugyan a saras részt ill. Imi is bemondta a saras felkiáltójelet és mikor ráérkeztünk felúszott a tetejére és már elfordítani sem tudtam az autót, így teli orral bombáztuk meg a lassítót. Ez az affér azonnal összetörte az egész elejét, minden hütö megrepedt, eltört. Elfolyta a hütővizünk amivel megkezdődőtt a saját végünk. Még volt egy gyorsasági ezért 10-16 liter vízzel közlekedtünk az etapokon és a gyorsaságin, amit minden vízcsapnál, családiháznál pótolnunk kellett úgy, hogy csak a motorhőfokjelzőt figyeltük a túlmelegedés miatt. Kapunk rögtön egy 20-ast az elejétől. Megpróbáltuk befejezni a ma napot de rá kellett jönnünk, hogy ma a lassító győzött és totálisan rommátörte az autónkat, ami csak a mühelyben lesz javítható Csehországban. Kész, vége, ennyi volt..."
Két versenyből csak egy mínuszolható évvégén, így már van egy 0 pontos versenyünk a végálszámolásnál.
A csapatra még barokkos túlzással sem lehet azt mondani ma este, hogy jókedvü...
SRT Fasterinfó /20:52/
Az első két verseny
Forrás:www.turirally.hu |